چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
مسابقات قران

بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت در ۴۸ رشته با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نقیب رئیس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم در اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت که در سالن امام خامنه ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات در ۴۸ رشته با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم ادامه داد: در بیان اهل بیت علیهم السلام و علمای جهان اسلام تاکید بر ارتباط بیشتر با قرآن شده است، چرا که خداوند متعال خوان کرم را گسترده است و باید از آن بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم قرآن را به سخنان بیاوریم و بدانیم زمانی قرآن با ما سخن می گوید که ما با آن انس بگیریم و به ما اطمینان کند در این صورت درهای حکمت و رازهای خودش را به روی ما می گشاید.

رئیس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم ابراز داشت: ما باید یاد بگیریم که ظاهر و باطن قرآن کریم عمیق است که حتی افراد ژرف اندیش و اندیشمند با غواصی به عمق قرآن قادر به رسیدن مباحث عمقی نیستند و تنها اهل بیت علیهم السلام مفسر حقیقی قرآن هستند.

وی ابراز داشت: باید انسان در جهت دریافت حکمت های خدای متعال ظرفیت های وجودی خودش را بیشتر کند تا مباحث دینی و احکام و معارف اسلامی را بهتر و بیشتر درک کند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha